Dla naszego klienta, butiku internetowego oferującego ubrania premium dla dzieci, głównym celem było pobudzenie sprzedaży w danym okresie. Nasi specjaliści zakasali rękawy!
Mimo świetnych zdjęć na stronie, potrzebne było fachowe spojrzenie na to, jak można pobudzić bieżącą sprzedaż. Zaufanie klienta dało nam dowolność w wyborze promowanych produktów. Po dokładnej analizie oferty, postawiliśmy na reklamę towaru skrojonego pod aktualną porę roku.
Największym wyzwaniem okazały się towary z wyższej półki cenowej. Dzięki dobrej znajomości rynku i stylu marki, zdołaliśmy trafić do ściśle sprecyzowanych grup odbiorców. Kluczowym elementem okazała się być świeża kreacja graficzna stworzona przez naszych grafików.
Przetestowaliśmy różne formy reklamy w Internecie, by móc monitorować wyniki i optymalizować działania. To pozwoliło nam zwiększyć budżet dla najbardziej efektywnych ofert i zapewnić wysoki zwrot z inwestycji w kampanię reklamową.
Zwrot z inwestycji
Zwrot z inwestycji na wysokim, stałym poziomie przez cały okres trwania kampanii reklamowej
270%
Wzrost wartości sprzedaży o 270% w porównaniu do poprzedniego okresu
Wzrost ruchu
Zwiększenie ruchu na stronie poprzez optymalizację reklamy i dobry plan budżetu
Nasza oferta to nie tylko propozycja działań i stała obserwacja wyników kampanii, ale przede wszystkim odpowiednie przygotowanie.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie. Czytaj więcej
Akceptuję