Magia dobrej komunikacji: zwiększone zasięgi i zaangażowanie odbiorców

BRANŻA:

Wnętrza

Cel klienta

 

Nasz klient potrzebował znaleźć magiczny środek między globalną koncepcją na obsługę social mediów, a treściami dostosowanymi do odbiorców z regionu. Zasięgi kanału poszybowały w górę!

Cel klienta

Nasze działania

Start od podszewki

Nasza historia zaczęła się od audytu profili klienta, dzięki czemu już w pierwszych etapach wiedzieliśmy, kim są nasi odbiorcy. Dobra analiza sprawiła, że zaangażowani fani pojawili się w parze!

Komfort w zasięgu ręki

Większość fanów odwiedzała kanały klienta za pomocą urządzeń mobilnych. Tworząc nową odsłonę treści, wzięliśmy to pod uwagę! Publikowane treści wyglądają świetnie nie tylko na ekranie komputera, ale też na telefonach.

Śpimy spokojnie

Biorąc pod uwagę skalę działalności firmy, uzyskanie spójnej komunikacji od dawna stanowiło wyzwanie. Dobra strategia na Facebooku i Instagramie pozwala na rozplanowanie treści zgodnych z wytycznymi, przy zachowaniu różnorodności postów

Wyniki:

434%

434%

Organiczne poszerzenie sieci klientów poprzez wzrost zaangażowania fanów na Facebooku o 434% po pierwszych 30 dniach

1,7%

1,7%

Osiągnięcie i utrzymanie stopnia zaangażowania na Facebooku równego 1,7%

7,8%

7,8%

Pobudzenie działalności na Instagramie potwierdzone zaangażowaniem na średnim poziomie 7,8%

Wyniki
Praca z firmami obecnymi na wielu rynkach polega na znalezieniu balansu.

Praca z firmami obecnymi na wielu rynkach polega na znalezieniu balansu.

Dzięki poznaniu struktury firmy i ogólnego konceptu, nasza komunikacja może być spójna z globalnym podejściem, a jednocześnie unikatowa i dostosowana do konkretnych grup odbiorców.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie. Czytaj więcej

Akceptuję