Nasz klient, duży sklep internetowy, postawił sobie za cel rozbudowanie grupy odbiorców i zwiększenie sprzedaży. Ta kampania reklamowa działa cały czas od kilku miesięcy - elektryzująco dobrze!
Już po pierwszych rozmowach wiedzieliśmy, że przy tak bogatej ofercie wielobranżowej, warto postawić na reklamę konkretnych działów firmy. Analiza rynku skierowała nas w stronę elektroniki, która dawała możliwość pozyskania stopniowo rozrastającej się bazy nowych kupujących. Użytkownicy błyskawicznie zaczęli pozytywnie reagować na publikowane treści.
Przy tworzeniu koncepcji wizualnej reklamy, skupiliśmy się na zachowaniu spójności z już wypracowaną marką klienta. Nie obyło się bez wykorzystania autentycznych zdjęć ze sklepu internetowego.
Po ustaleniu dziennego budżetu, rozpoczęliśmy analizę zachowania różnych grup odbiorców na Facebooku, porównując ją ze sprzedażą w sklepie internetowym. Dzięki temu mogliśmy zoptymalizować budżet wydawany na reklamę i skupić się na maksymalizacji zysku.
200 transakcji
Średnio 200 transakcji miesięcznie dokonanych przez klientów pozyskanych w trakcie kampanii
Zwrot z inwestycji
Utrzymanie wysokiego miesięcznego zwrotu z inwestycji w reklamę na Facebooku
20 000 zł
To oznacza wzrost sprzedaży o blisko 20 000 zł miesięcznie!
Jednak nie boimy się także zaproponować zupełnie innego rozwiązania. Nasze doświadczenie pozwala często wyjść poza ramy i odnaleźć wyjście z sytuacji, które wcześniej nie było brane pod uwagę!
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie. Czytaj więcej
Akceptuję