Reklama na Facebooku i Instagramie

Social media dają ogrom możliwości. Nasza agencja digitalowa pomoże Ci zdecydować, jaka kampania reklamowa przyniesie największy efekt.

  • Zbudujesz zaangażowaną społeczność
  • Pozyskasz klientów na swoje produkty i usługi
  • Zdecydowanie zwiększysz świadomość marki
Darmowa konsultacja Czytaj dalej
Reklama na Facebooku

Dobrze zaprojektowana kampania reklamowa w social mediach ma jasno określone cele. Oprócz tych wymienionych powyżej może być nastawiona na zbudowanie świadomości marki, angażowanie fanów, poszerzanie grupy odbiorców Twoich produktów, usług lub bazy mailingowej, zbieranie leadów i zwiększanie ruchu na stronie lub w e-sklepie. To wszystko jest możliwe dzięki aktywnym interakcjom z fanami.

Co wyróżnia kampanie social mediowe na tle klasycznych działań podejmowanych w Internecie? Właśnie interakcje. O ile kampanie bannerowe pozwalają odbiorcom wyłącznie biernie w nie klikać, o tyle reklamy w kanałach społecznościowych dają możliwość nawiązania kontaktu z klientem. Komentarze, udostępnianie treści, bezpośrednie przekierowywanie konsumentów z wybranych reklam wprost do produktu lub usługi, powoduje, że to narzędzie jest już praktycznie niezastąpione w działaniach promocyjnych.

W social mediach marki mogą pozwolić sobie także na więcej swobody, humoru i bardziej zróżnicowane przekazy. Dzięki wielości formatów reklamowych oferowanych przez kanały społecznościowe możesz promować się za pomocą grafik, wideo, bezpośrednio w wiadomościach Messengera, na InstaStories, tworząc karuzele lub animacje. Ta swoboda pozwala na precyzyjne dopasowanie formatu do Twoich działań, np. w filmie można opowiedzieć więcej o produkcie lub usłudze niż na grafice, a karuzela pokaże cały wachlarz Twojej oferty i przekieruje internautę bezpośrednio do Twojego e-sklepu lub na stronę.

Ciekawym aspektem mediów społecznościowych jest także ich efekt wiralowości. Czasami wystarczy naprawdę niewielki budżet, aby kampania osiągnęła wysokie zasięgi, dzięki zaangażowaniu fanów. Social media pozwalają być także na czasie. Tutaj warto inwestować w real time marketing (RTM), czyli kampanie lub posty, które odnoszą się do bieżących wydarzeń i najczęściej komentują je w lekki, zabawny sposób. Na promocję postów mają także wpływ hashtagi, które cieszą się tak dużą popularnością na Intagramie, że zostały okrzyknięte instagramowym SEO, pozwalającym użytkownikom szukać konkretnych treści przy użyciu właśnie tego znacznika.

Jak każda kampania reklamowa, także kampania w social mediach musi być starannie zaprojektowana, a treści przemyślane. Fani potrafią być bezlitośni, a choć powiedzenie „kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” wydaje się zabawne, jest prawdziwe i wielu marketerów przekonało się, jak ciężko je ugasić.

Jeśli nie masz doświadczenia w tworzeniu kampanii w kanałach społecznościowych, warto powierzyć je specjalistom. Stworzymy dla Ciebie nie tylko strategię działań, ale i określimy grupę docelową, budżet mediowy potrzebny, aby promocja była skuteczna i stworzymy materiały promocyjne. Nasi eksperci wiedzą jak poszerzyć Twoją pulę klientów, analizować ich zachowania i zachęcić do kupna Twoich produktów lub usług. Social media mogą być siłą napędową Twojej sprzedaży.

Każda kampania to także okazja, żeby dowiedzieć się czegoś nowego o swoich klientach, a analiza ich zachować pozwala na tworzenie jeszcze skuteczniejszych kampanii reklamowych w przyszłości.

Reklama na YouTubie

Kampanie wideo stają się coraz popularniejsze. To oznacza, że skuteczna reklama w Internecie w dużym stopniu opiera się na wykorzystaniu platformy YouTube!

  • Dotrzesz do kompletnie nowych klientów
  • Dopasujesz reklamy do upodobań odbiorców
  • Wzbudzisz pozytywne emocje i zwiększysz sprzedaż
Darmowa konsultacja Czytaj dalej
Kampanie reklamowe w internecie

Skuteczna reklama w formie video pozwala dotrzeć z Twoją ofertą do użytkowników w całym kraju lub nawet na świecie. Zaletą filmów jest możliwość opowiedzenia konsumentom więcej o Twoim produkcie lub usłudze, w sposób, który najbardziej będzie pasował do Twojej marki. Możesz postawić na klasyczne video reklamowe, tutorial, czyli film, który opowie użytkownikom, co mogą zrobić z Twoim produktem lub usługą, testimonial, dzięki któremu podzielisz się opiniami zadowolonych klientów z nowymi konsumentami lub nawiązać współpracę z YouTuberem, który wypromuje Twoją firmę wśród swoich fanów.

Rodzaje reklam na YouTube są bardzo zróżnicowane i mają różne długości, dlatego łatwo jest dopasować odpowiedni format do Twoich potrzeb reklamowych. Do dyspozycji reklamodawców są: reklamy displayowe (wyświetlane obok filmu), nakładki reklamowe (widoczne bezpośrednio w oknie filmu), reklamy możliwe do pominięcia (wyświetlane przed, w trakcie lub po zakończonym filmie, które można zakończyć po 5 sekundach) i reklamy niemożliwe do pominięcie (użytkownicy muszą obejrzeć je w całości).

Dlaczego warto inwestować w reklamy wideo? Bo najlepiej odpowiadają na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy oczekują szybkiej komunikacji, przyswajalnej nawet w bardzo krótkim czasie. Wyzwaniem twórców jest stworzenie takiego filmu, który przyciągnie uwagę konsumentów, będzie atrakcyjny i angażujący, ale także łatwy w odbiorze. Na szczęście na YouTube kreatywność nie ma granic. Wystarczy tylko odpowiednio opracować strategię komunikacji i stworzyć kampanię, która odpowie na wyznaczone cele biznesowe.

Zaletami reklam wideo jest niewątpliwie dotarcie z komunikacją do wybranej grupy docelowej, we właściwym czasie i miejscu. Dzięki możliwości precyzyjnego targetowania kampanii reklamowych na postawie słów kluczowych, danych demograficznych, a nawet według zainteresowań, Twój komunikat dotrze do konsumentów, którzy są najbardziej zainteresowani Twoją ofertą. Filmy można także udostępniać w Google, bo to ta firma jest właścicielem platformy YouTube.

W efekcie Twoja komunikacja pozytywnie wpłynie na świadomość Twojej marki, zwiększy zaangażowanie konsumentów i sprzedaż. Nawet przy niedużym budżecie reklamowym można wypromować produkty i usługi wśród licznej grupy klientów, bo większość formatów rozliczanych jest według liczby wyświetleń i tego, czy dany odbiorca obejrzy Twoje video w całości.

Jeśli powierzysz nam pracę nad swoim video, to opracujemy wciągający scenariusz, odpowiadający na Twoje potrzeby biznesowe, zajmiemy się produkcją materiału, a także jego promocją. Przez cały czas trwania kampanii będziemy monitorować jej efektywność i na bieżąco ją optymalizować, tak aby pracowała na Twój sukces. Po zakończeniu działań przygotujemy także raport, który w przyszłości pozwoli jeszcze lepiej dostosować content do preferencji Twoich klientów.

Kampanie Google

Dobra reklama w Google AdWords pomoże wykorzystać potencjał wyszukiwarki! Sprawimy, że Twoja oferta trafi do osób faktycznie nią zainteresowanych.

  • Pozwolisz się znaleźć swoim klientom
  • Dopasujesz reklamę do swoich potrzeb
  • Twoje wyniki sprzedażowe wzrosną
Darmowa konsultacja Czytaj dalej
Reklama w Google

Google to najbardziej znana wyszukiwarka na świecie. Nic więc dziwnego, że formaty reklamowe, które posiada platforma są bardzo zróżnicowane i dają możliwość dopasowania ich do konkretnych potrzeb Twojego biznesu. Dzięki Google Ads dotrzesz do obecnych klientów i pozyskasz nowych, wypromujesz swoją firmę i zapoznasz Internautów ze swoją ofertą.

Przed rozpoczęciem kampanii najważniejsze jest określenie Twoich celów biznesowych. Możesz postawić na sprzedaż, zwiększenie ruchu w witrynie lub świadomości i zasięgu marki, promowanie aplikacji czy budowanie bazy nowych, potencjalnych klientów. Każdy z tych celów można realizować za pomocą zupełnie innych narzędzi, oferowanych przez Google.

Wybór rodzaju kampanii to kolejny krok w budowaniu komunikacji. Do wyboru masz kampanię wizerunkową, produktową, skupiającą się na aspekcie wizualnym Twojej oferty lub wideo. Do każdej kampanii należy dobrać odpowiednie słowa kluczowe, które będą odpowiadały hasłom, które wpisują Twoi klienci do wyszukiwarki. Im lepiej dobrane słowa kluczowe, tym wyżej będą pojawiały się Twoje reklamy w wynikach wyszukiwania.

Kolejnym krokiem jest ustalenie budżetu reklamowego. Korzystając z Google Ads płacisz wyłącznie za reklamy, które trafiły do Twoich odbiorców lub potencjalnych klientów. Umożliwia to opcja płacenia za kliknięcie w reklamę, a nie samo jej wyświetlenie. Oczywiście reklama i tak będzie widoczna w wynikach wyszukiwania (to pomocne przy budowaniu świadomości Twojej marki), ale zapłacisz za nią wyłącznie jeśli jakiś Internauta w nią kliknie.

Choć kampanie Google Ads z pozoru wydają się nieskomplikowane, aby reklama była skuteczna do każdej kampanii podchodzimy jak do osobnego wyzwania. Wspólnie z Tobą określimy Twoje cele i odpowiemy na pytanie „jak reklamować się w Internecie”. Później skupimy się na dobraniu najlepszych słów kluczowych do promocji Twoich produktów lub usług i stworzymy odpowiednie formaty reklamowe, aby Twoja kampania zakończyła się sukcesem.

Jednak na tym nie koniec! W trakcie trwania kampanii będziemy monitorować jej rentowność i dostosowywać ją na bieżąco do Twojego budżetu, aby przynosiła jak najlepsze efekty i pozwoliła osiągnąć Twoje cele biznesowe. W efekcie zwiększy się świadomość Twojej marki, a Ty zyskasz nowych klientów, zainteresowanych Twoją ofertą, co zwiększy sprzedaż!

Influencer marketing

Współpraca z influencerami to sposób na wykorzystanie rozpoznawalności w social media. Nasi eksperci znajdą osoby, które świetnie zareklamują Twoją markę!

  • Uzyskasz autentyczną i wiarygodną reklamę
  • Wykorzystasz storytelling do zwiększenia sprzedaży
  • Zbudujesz grono zaufanych odbiorców
Darmowa konsultacja Czytaj dalej
 Influencer marketing

Influencer jest postrzegany przez swoich odbiorców jako ekspert, autorytet w dziedzinie, w której się specjalizuje. Dlatego influencerzy mają tak duży wpływ na swoich odbiorców, którzy postrzegają ich działania i opinie za wiarygodne i autentyczne. Te stwierdzenia mają poparcie w badaniach. Ostatnie, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia oraz Dentsu Aegis Network Polska, wykazały, że szczególnie w najmłodszej grupie wiekowej influencerzy mają dużo większy wpływ niż celebryci.

Działania z zakresu influencer marketingu polegają na współpracy z wybranymi influencerami, którzy stają się pośrednikami pomiędzy marką a konsumentami. Tego typu współpraca może przynieść ogromne korzyści, ale wyłącznie wtedy, kiedy jest starannie zaplanowana, a influencerzy dobrani tak, aby rzeczywiście ich przekaz był postrzegany jako wiarygodny.

Decydując się na influencer marketing, warto zdawać sobie sprawę z tego, że influencer influencerowi nierówny. Dzielimy ich na dwie kategorie: makro-influencerów i mikro-influencerów. Choć ten podział nie ma ściśle określonych granic i zmienia się wraz z popularnością poszczególnych kanałów, różnica pomiędzy makro- a mikro-influencerami wynika z ilości ich fanów.

Makro-influencer ma ich od kilkudziesięciu tysięcy nawet do ponad miliona. Ich konta przypominają bardziej portale internetowe niż profile społecznościowe. Współpraca z dużymi influencerami może być wsparciem kampanii reklamowych nastawionych na dużą ekspozycję marki.

Mikro-influencer zgromadził mniej fanów, bo od tysiąca do dziesięciu tysięcy, jednak jest bardziej autentyczny dla swoich odbiorców. Z badań wynika również, że treści publikowane przez mikro-influencerów osiągają wyższy wskaźnik zaangażowania niż w przypadku pierwszej grupy. Dlatego są idealnymi partnerami do promowania treści dedykowanych dla precyzyjnie określonych grup docelowych.

Zalet współpracy z influencerami jest wiele. Dzięki nim Twoja firma może dotrzeć ze swoim przekazem, produktami lub usługami do bardzo konkretnej grupy docelowej. Kampania przygotowana przez influencerów może być również bliższa konsumentom, ponieważ nie przypomina klasycznych działań reklamowych — jest o wiele bardziej autentyczna, kreatywna i oryginalna. Dlatego warto pozwolić influencerom mówić o Twoich produktach lub usługach w ich własnym języku, a nawet zachęcać do storytellingu, który będzie opowieścią o Twojej marce. Ifnfluencer marketing może również pozytywnie wpłynąć na Twoją widoczność w rankingu wyszukiwania Google, ponieważ influencerzy oznaczą Twoją markę lub stronę w przygotowanych przez siebie materiałach.

Reklama z influencerem jest skuteczna, ale wymaga znajomości rynku, dlatego najlepiej oddać ją w ręce naszych specjalistów. Wybierzemy dla Ciebie odpowiednich influencerów, którzy w sposób autentyczny i wiarygodny będą promować Twoją firmę. To bardzo ważne, gdyż konsumenci są bardzo wyczuleni na komunikaty niepasujące do profili, które przecież praktycznie codziennie obserwują! Oprócz tego zadbamy o każdy szczegół współpracy z influencerami, od wypracowania strategii kampanii przez produkcję contentu po analizę rezultatów.

Pozycjonowanie firmy w Google

Obsługa SEO pozwala zwiększyć widoczność firmy w Google. Stworzymy dla Ciebie strategię, która umożliwi tanie pozycjonowanie dające fantastyczne efekty.

  • Zwiększysz rozpoznawalność sklepu lub strony
  • Klienci sami zaczną do Ciebie trafiać
  • Zapewnisz sobie przewagę nad konkurencją
Darmowa konsultacja Czytaj dalej
Pozycjonowanie firmy w Google

Na SEO składają się dwa rodzaje działań: działania bezpośrednio na stronie (zwane SEO on-site), takie jak optymalizacja treści i metatagów oraz działania prowadzone poza stroną (zwane off-site), takie jak pozyskiwanie zewnętrznych linków, które prowadzą do Twojego sklepu internetowego lub na stronę (link building).

Kluczowym celem wszystkich tych działań jest stworzenie takich treści, które najlepiej odpowiadają na pytania, które użytkownicy zadają w wyszukiwarce. W ten sposób Twój e-sklep będzie pojawiał się wysoko w wynikach wyszukiwania, a Twoja oferta będzie odpowiedzią na konkretne pytania potencjalnych klientów. SEO może skupiać się na ogólnych kategoriach działalności Twojej firmy lub może przybrać formę pozycjonowania lokalnego, które zapewnia dotarcie do odbiorów z konkretnego obszaru.

Pierwszym krokiem do rozpoczęcia skutecznego pozycjonowania jest odpowiedź na pytanie, do kogo kierujesz swoją stronę. Każdy sklep internetowy lub strona www promująca ofertę może być kierowana do innych firm (B2B) lub do klientów (B2C). Tak jak w przypadku działań reklamowych i promocyjnych, tak w przypadku SEO niezwykle istotne jest określenie odbiorcy końcowego i opracowanie konkretnych rozwiązań dedykowanych dla określonej grupy docelowej.

Dopiero w kolejnym kroku rozpoczyna się praca nad SEO on-site. Jeśli dopiero rozkręcasz swój e-commerce, praca nad SEO będzie łatwiejsza, a jeśli masz już działającą stronę lub e-sklep, to pracę należy rozpocząć od audytu SEO. Później stworzymy dla Ciebie odpowiednią strukturę strony i treści, które będą odpowiadać na konkretne pytania Twoich potencjalnych klientów. Ważne jest także linkowanie wewnętrzne, przyjazny UX strony i optymalizacja kodu, aby strona ładowała się szybko.

Równolegle odbywa się praca nad SEO off-site i pozyskiwanie linków, które będą prowadzić na Twoją stronę. Link building jest ważny, ponieważ działa jak system poleceń. Jeśli na wielu stronach pojawiają się wzmianki o Twojej firmie, wyszukiwarka indeksuje ją jako godną polecenia, a co za tym idzie, Twója strona będzie pojawiała się częściej w wynikach wyszukiwania. Oczywiście nie wszystkie linki mają tę samą wartość, dlatego zadbamy, aby wzmianki o Twoim sklepie pojawiały się tylko na tych stronach, które powiązane są z Twoją działalnością.

Kolejnym ważnym aspektem budowania SEO jest decyzja o pozycjonowaniu lokalnym. To idealne rozwiązanie dla wszystkich firm, które budują swoje marki lokalnie. Polega ono na dostosowaniu strony do zapytań o konkretne regiony lub miasta, a nawet dzielnice! Jeśli prowadzisz restaurację w Lublinie, warto zainwestować w ten typ pozycjonowania, bo będzie odpowiadać na zapytania takie jak: „dobre jedzenie w Lublinie” lub „świetna restauracja Lublin Starówka”. Pracując nad local SEO, zadbamy także o zbudowanie Twojego pozytywnego wizerunku w Google Moja Firma i w portalach oceniających usługi.

A teraz najważniejsze: jakie efekty daje pozycjonowanie stron? Po pierwsze zwiększa ruch organiczny (bezpłatny) w Twoim e-sklepie lub na stronie www. Dzięki temu więcej potencjalnych klientów dowie się o Twojej firmie e-commerce, zwiększy się rozpoznawalność Twojej marki i przykujesz uwagę większej grupy odbiorców. Z drugiej strony dotrzesz ze swoją ofertą do konkretnych odbiorców, którzy szukają konkretnych produktów, usług i rozwiązań.

Obsługa social media

Prowadząc media społecznościowe dla firm, jesteśmy pewni, że to obowiązkowe narzędzie promocji! Sukces opiera się na indywidualnej strategii komunikacji.

  • Stworzysz trwałe relacje ze swoimi odbiorcami
  • Facebook i Instagram przyniosą Ci realne zyski
  • Zbudujesz pozytywny wizerunek swojej marki
Darmowa konsultacja Czytaj dalej
Media społecznościowe dla firm

Marketing społecznościowy to interakcja z klientami 24/7. Ma to swoje wady i zalety. Do korzyści zaliczamy możliwość bliższego poznania konsumenta i jego preferencji oraz budowanie trwałych relacji z klientem, które trudno wypracować w innych kanałach. Z drugiej strony internauci potrafią też ostro oceniać pomyłki i nieprzemyślane komunikaty. Dlatego warto oddać swoje kanały społecznościowe w ręce agencji social media, która wypracuje strategię z myślą o Twoich klientach.

Pracę nad strategią komunikacji w social mediach zaczynamy od określenia konkretnych celów biznesowych i grupy docelowej, do której chcesz trafić ze swoim przekazem. To od wyników tej analizy zależy content, który będzie pojawiał się w Twoich kanałach, częstotliwość ukazywania się postów, a w dalszej perspektywie kampanie reklamowe. W ramach pracy nad strategią doradzimy Ci również, które kanały najlepiej pasują do Twojej marki.

W Polsce najważniejsze kanały społecznościowe to Facebook, YouTube i Instagram. Dopiero na kolejnych miejscach plasują się Twitter, Snapchat czy LinkedIn. Odpowiedni wybór portalu zależy od tego, gdzie aktywnych jest najwięcej osób zainteresowanych Twoim produktem lub usługą. Przykładowo, jeśli nie masz w swojej ofercie nic, co zainteresuje osoby młode, po co inwestować w Snapchat? W strategii można również przyjąć działania multiplatformowe, które będą się wzajemnie uzupełniać i wspierać.

Kolejnym ważnym krokiem jest wypracowanie spójności przekazu, publikowanych materiałów i częstotliwości działań. To te czynniki będą miały największy wpływ na zaangażowanie Twoich fanów i budowanie wizerunku Twojej marki. Każda platforma ma swój charakter i nawet planując działania na wielu z nich, główny przekaz musi być wszędzie podobny, a jego niuanse dopasowane do poszczególnych platform. Liczy się zarówno język, w jakim zwracamy się do fanów, forma wizualna, jak i odniesienia kulturowe, którymi się posługujemy.

Na sam koniec musimy wspomnieć o kluczowym elemencie układanki, bez którego trudno osiągnąć sukces w social mediach — o obsłudze klienta. Jeszcze kilka lat temu media społecznościowe pełniły głównie rolę rozrywkową w komunikacji pomiędzy firmami a konsumentami. Na profilach roiło się od quizów, rebusów i gier. W ostatnich latach fani wymagają od marek wciągania ich w interakcje i szybkiego odpowiadania na komentarze i wiadomości prywatne. Moderatorzy powinni reagować na bieżąco na to, co piszą fani, a także pobudzać ich do dyskusji.

Wszystkie powyższe działania wypracują dla Ciebie nasi eksperci. Mamy doświadczenie w obsłudze mediów społecznościowych firm, które pozwala nam tworzyć strategie idealnie dopasowane do ich charakteru i oferty. Docieramy do klientów, mobilizujemy ich do działania, a także aktywnie budujemy więzi pomiędzy nimi a Twoją marką. Nasi moderatorzy poprowadzą Twoje kanały społecznościowe, tworząc wciągający content i dbając o relacje z Twoimi fanami.

Tworzenie sklepów internetowych

Rozwiązania e-commerce to coś, co lubimy! Nasi eksperci wiedzą, że projektowanie sklepów internetowych wymaga kompleksowego zrozumienia odbiorców i ich potrzeb.

  • Uzyskasz niezawodnie działający sklep
  • Wyeksponujesz wszystkie swoje produkty
  • Podkreślisz unikalne cechy swojej firmy
Darmowa konsultacja Czytaj dalej
Projektowanie sklepów internetowych

Prowadzenie sklepu internetowego jest uzupełnieniem tradycyjnego handlu, a w ostatnim czasie nawet głównym kanałem sprzedaży produktów i usług. Dlatego nasza oferta została stworzona z myślą, aby ułatwić Ci start i zapewnić wsparcie na pierwszej prostej. Jest naprawdę obszerna, zarówno dla początkujących firm, jak i tych z wieloletnim stażem, które planują rozwój swojej działalności. Projektowane przez nas sklepy i strony www działają w oparciu o sprawdzone i niezawodne rozwiązania e-commerce.

Tworzenie sklepów internetowych nie jest łatwe, bo na ich ostateczny wygląd i działanie wpływ ma wiele czynników — od szaty graficznej, przez odpowiednio dobraną platformę e-commerce, CMS, po obsługę IT. Każdy projekt zaczynamy od dokładnego zapoznania się z ofertą, którą chcesz wprowadzić na rynek. W kolejnym kroku określamy wielkość e-sklepu, który będzie potrzebny, aby wyeksponować wszystkie Twoje produkty lub objętość strony www potrzebną, aby wypromować wszystkie Twoje usługi.

Później stworzymy makietę funkcjonalną, która zawiera elementy i moduły, z których będzie składał się Twój sklep internetowy. Na tym etapie dbamy, aby był on intuicyjny dla użytkowników, jakość obsługi szybka, a ścieżka zakupowa przejrzysta. Kiedy skończymy pracę nad zapleczem, zaczniemy projektować stronę główną i poszczególne podstrony Twojego e-sklepu — kategorii, kart produktu, koszyka, etc. W trakcie pracy nad identyfikacją wizualną, zadbamy o dopasowanie jej do wizerunku Twojej firmy i podkreślenie unikalnych cech Twojego biznesu.

Ostatni krok to programowanie całości. Na tym etapie zadbamy o hosting, konfigurację e-mail i wdrożenie wszystkich niezbędnych certyfikatów, aby Twój sklep działał prawidłowo. Na sam koniec nasi eksperci zaprojektują stronę mobilną Twojego e-sklepu lub strony www. To bardzo ważne w dzisiejszych czasach, aby każda witryna dobrze działała na wszelkiego typu urządzeniach, zwłaszcza mobilnych. Jak pokazują statystyki, mobile ma prawie 28% udziału w rynku reklamowym, a liczba odsłon mobilnych cały czas się zwiększa.

Po zakończeniu prac nad sklepem internetowym, skorzystaj z naszych usług, które pomogą Ci rozpocząć sprzedaż w sieci. Oferujemy pojedyncze usługi, jak pozycjonowanie SEO, a także marketing zintegrowany, który wesprze rozwój Twojej firmy na wielu poziomach.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie. Czytaj więcej

Akceptuję