Logowanie User
Frequently asked questions Frequently asked questions Frequently asked questions

Frequently
Asked
Questions

Czy masz jakieś pytania? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych klientów.

Jeśli nie znajdziesz rozwiązania w zakładce FAQ, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego tutaj.

Frequently asked questions
Czy Cheepro oferuje zniżki dla organizacji non-profit?

Nasza agencja digitalowa rozważa wnioski o zniżki od organizacji non-profit.

Czym jest e-commerce?

Pojęcie e-commerce pochodzi z języka angielskiego i oznacza e-handel, czyli handel elektroniczny. Jeśli zastanawiasz się jak rozpocząć sprzedaż przez internet, to właśnie e-commerce jest odpowiedzią, bo z punktu widzenia początkujących przedsiębiorców ma wyłącznie zalety.

E-commerce - jak zacząć?

Przede wszystkim warto opracować strategię działania, a tutaj najlepiej sprawdzą się specjaliści z Cheepro, bo jesteśmy agencją digitalową oferującą praktyczne rozwiązania e-commerce. Doradzimy Ci, na której platformie założyć e-sklep, zaprojektujemy dla Ciebie stronę www lub stworzymy Twój sklep internetowy. Zajmiemy się także obsługą IT, zwiększymy widoczność Twojej firmy w wyszukiwarce Google, a także zajmiemy się obsługą social mediów.

 

E-commerce ma wiele zalet, a najważniejszą są niższe koszty — w przeciwieństwie do tradycyjnego handlu nie musisz prowadzić punktów sprzedaży i zatrudniać dużej liczby pracowników. A sam sklep zarabia 24 godziny na dobę, przez 365 dni w roku. Z odpowiednim wsparciem specjalistów, pozyskiwanie klientów i sprzedaż jest naprawdę prosta!

Czym jest SEO?

Rozwinięcie skrótu SEO to Search Engine Optimization, czyli optymalizacja stron www i e-sklepów pod wyszukiwarki internetowe. Zadaniem SEO jest zwiększanie widoczności Twojej firmy w Google, zwłaszcza w organicznych wynikach wyszukiwania. SEO, nazywane potocznie pozycjonowaniem, to element marketingu internetowego, dzięki któremu zwiększysz widoczność Twojej strony lub sklepu w Google, a to z kolei wpłynie na większą liczbę odwiedzin Twojej witryny.

 

Dobra obsługa SEO pozwala wypracować rozwiązania, dzięki którym potencjalny klient będzie wracał na daną stronę, bo odpowiada na jego pytania i potrzeby.

Jaki pakiet wybrać?

Firmę e-commerce można rozwijać w wybranym kierunku albo holistycznie, inwestując we wszystkie kanały. Dlatego opracowaliśmy Plany, które odpowiadają na konkretne potrzeby Twojego biznesu.

 

Nasi specjaliści pomogą Ci w opracowaniu strategii rozwoju Twojej firmy i dobiorą idealny Plan, aby tę strategię realizować. Nasze Plany są przejrzyste i korzystne cenowo — zawsze wiesz, za co płacisz, a wartością dodaną są eksperci, którzy będą opiekować się Twoim biznesem, i do których zawsze możesz zwrócić się po radę.

 

Najlepiej wybrać Plan, który łączy wiele usług, jak obsługę social mediów i SEO, bo wtedy masz pewność, że Twoją firmą opiekują się specjaliści z jednej agencji digitalowej, którzy znają Twój biznes i wspólnie szukają najlepszych rozwiązań, aby rozwijał się w najszybszym tempie.

Na jakiej zasadzie Cheepro przypisuje specjalistów do konkretnych projektów?

Na przydział specjalistów wpływa rodzaj i skala projektu. Obsługa social mediów wymaga innych umiejętności niż tworzenie sklepów internetowych czy zwiększenie widoczności firmy w Google. Dlatego dopasowujemy nasz team do Twoich potrzeb i konkretnego projektu.

Co jeśli zapomnę adresu mailowego przypisanego do mojego konta?

Jeśli zapomnisz adresu mailowego przypisanego do Twojego konta Cheepro, skontaktuj się z nami i podaj jak najwięcej następujących danych (jeśli są przypisane do Twojego konta). Pomoże nam to w zidentyfikowaniu Twojego konta w Cheepro i rozwiązaniu problem możliwie jak najszybciej.

  • Identyfikator umowy rozliczeniowej PayPal, kwota i data obciążenia
  • Rodzaj karty kredytowej, kwota i data obciążenia
  • Numer faktury Cheepro
  • Adres(y) email, której mogły zostać użyte do utworzenia konta lub domena adresu email
  • Full name of the account owner
W jaki sposób chroniona jest moja własność intelektualna?

Kiedy podpisujesz z nami umowę, w każdy możliwy sposób zapewniamy maksymalne bezpieczeństwo Twojej własności intelektualnej. Nasze umowy zawierają klauzulę dotyczącą praw własności intelektualnej i bardzo szczegółową umowę poufności (NDA), a my rutynowo organizujemy szkolenia pracowników i audyty w celu zapewnienia należytej ochrony praw własności intelektualnej naszych klientów.

Nasza organizacja jest zwolniona z podatku. Jak zaktualizować moją fakturę?

Obecnie nie ma możliwości ręcznej aktualizacji kont posiadających numery zwolnione z podatku. Skontaktuj się ze swoim kierownikiem projektu, podając numer zwolniony z podatku, a my zaktualizujemy Twoje konto.

Nie otrzymałem faktury, co robić?

Jeśli posiadasz konto Cheepro, w celu otrzymania faktury skontaktuj się ze swoim Project Managerem.

 
Jakie są metody płatności?

Cheepro akceptuje natychmiastowe metody płatności Visa, Mastercard, American Express, Discover, JCB itp. za pomocą systemu Stripe.

Nie akceptujemy płatności czekiem, kartami przedpłaconymi oraz przelewami.

Pojawia się komunikat: „Twoje konto jest zawieszone z powodu problemu z ostatnią płatnością”.

Ten komunikat wskazuje, że Cheepro nie mogło pobrać płatności. Mogło się to zdarzyć z następujących powodów:

● W metodzie płatności może brakować środków (pamiętaj, że inne oczekujące obciążenia lub autoryzacje mogą wpłynąć na dostępne saldo na karcie).

● Metoda płatności wygasła lub jest już nieważna.

● Twoja instytucja finansowa nie zatwierdziła opłaty miesięcznej.

● Informacje o płatnościach podane na Cheepro.pl nie zgadzają się z danymi przechowywanymi przez bank.

Aby rozwiązać problem zaktualizuj metodę płatności lub skontaktuj się z instytucją finansową.

Dlaczego wystawiono mi podwójne rachunki?

Zawieszone konta są przywracane, gdy metoda płatności zostanie zaktualizowana, a saldo należności zostanie uregulowane. Spowoduje to również zresetowanie cyklu rozliczeniowego, co spowoduje naliczenie dodatkowej opłaty za nowy miesiąc (stare opłaty + nowa opłata = dwie opłaty).

Ewentualnie, gdy dwie osoby nieświadomie utworzyły dwa konta przy użyciu tych samych informacji o płatności, może się wydawać, że naliczane są podwójne opłaty (dwa konta = dwa obciążenia).

Skontaktuj się z nami, aby pomóc nam zlokalizować i zamknąć drugie konto.

Dlaczego moje konto Cheepro zostało automatycznie odnowione?

Usługi Cheepro są kupowane jako pakiety, które są rozliczane z góry co miesiąc lub co rok (w zależności od wybranych preferencji rozliczeniowych) i odnawiają się automatycznie.

Zgodnie z naszymi warunkami świadczenia usług Cheepro będzie przetwarzać formę płatności na koncie w każdym okresie odnowienia w dniu kalendarzowym odpowiadającym pierwszemu dniu, w którym wykupujesz płatną usługę.

Aby uniknąć automatycznego odnawiania konta, anuluj je przed datą odnowienia.

Dlaczego otrzymuję fakturę po przejściu na niższy plan abonamentowy?

Gdy przejdziesz na niższy plan abonamentowy, faktura końcowa (lub rozliczenie kont) zostanie automatycznie wysłana na adres e-mail powiązany z kontem Cheepro.

Może się wydawać, że konto zostało ponownie obciążone, ale generowana jest faktura końcowa w celu zapewnienia posiadaczowi rachunku:

  • rejestru wszelkich transakcji końcowych, które mogły nastąpić po przejściu na niższy plan abonamentowy w ciągu ostatnich 30 dni, takich jak opóźnione płatności;
  • oraz potwierdzenie, że konto zostało rozliczone i ma saldo 0 zł.
Co powinienem zrobić, jeśli moja transakcja zostanie odrzucona?

Jeśli Twoja transakcja płatnicza zostanie odrzucona, ale Twoja metoda płatności (na przykład karta kredytowa) ma dobrą opinię, możesz skontaktować się z wystawcą karty kredytowej, dzwoniąc na bezpłatny numer telefonu podany na odwrocie karty.

Ewentualnie, informacje rozliczeniowe Cheepro można zaktualizować w celu przetworzenia nowej formy płatności.

Czy moje konto Cheepro podlega opodatkowaniu?

Płatności na rachunkach Cheepro obciążają następujące podatki we wskazanych obszarach, na podstawie adresu rozliczeniowego konta:

Podatek od sprzedaży (USA)

  • Arizona, Connecticut, Dystrykt Kolumbii, Hawaje, Indiana, Massachusetts, Nowy Jork, Ohio, Pensylwania, Rhode Island, Karolina Południowa, Południowa Dakota, Teksas, Utah i Waszyngton podlegają obowiązującemu państwowemu podatkowi od sprzedaży.
  • Cheepro jest spółką z siedzibą w Hongkongu, więc należy użyć odpowiedniej formy wraz z IRS.

Podatek od sprzedaży (Australia, Nowa Zelandia)

  • Wszystkie stany, regiony i terytoria Australii i Nowej Zelandii podlegają obowiązującemu podatkowi od sprzedaży.

Podatek od sprzedaży (Kanada)

  • Wszystkie prowincje i terytoria Kanady podlegają obowiązującemu podatkowi od sprzedaży.

VAT (UE, Norwegia, Republika Południowej Afryki, Szwajcaria)

  • Lokalna standardowa stawka podatku od wartości dodanej (VAT) jest stosowana we wszystkich krajach Unii Europejskiej oraz w Norwegii, Afryce Południowej i Szwajcarii.
  • Wprowadź własny numer identyfikacyjny VAT wraz z informacjami rozliczeniowymi, aby podatek VAT nie był uwzględniany w przyszłych fakturach.

Podatek zostanie naliczony jako osobna pozycja na fakturze Cheepro.

Uwaga: przepisy dotyczące podatku od sprzedaży, a także nasze wymagania dotyczące pobierania podatku od sprzedaży jako dostawcy, podlegają okresowym zmianom. W rezultacie Cheepro regularnie weryfikuje swoje zobowiązania w zakresie zgodności z podatkami od sprzedaży i może okresowo modyfikować stosowanie podatku od sprzedaży do faktur klientów, zgodnie z wymogami prawa i zgodnie z Warunkami świadczenia usług.

Jak mogę uzyskać pomoc w rozwiązaniu problemu z rozliczeniami?

Skontaktuj się z nami, podając swój adres e-mail konta Cheepro i opis występującego problemu.

Skąd oferujecie swoje usługi oprogramowania?

Nasze usługi dostarczamy z wielu centrów zlokalizowanych w różnych dużych miastach na całym świecie, ale większość naszych specjalistów jest w Polsce.

Czy posiadacie lokalnego kierownika projektu dla każdego klienta?

Nasza agencja digitalowa dysponuje specjalistami na wielu rynkach na całym świecie, dlatego specjalny kierownik może dołączyć do Twojego projektu za dodatkową opłatą.

Jak zarządza się spotkaniami/aktualizacjami dla klientów zagranicznych, szczególnie tam, gdzie przerwa czasowa jest znaczna?

Zgodnie z wymaganiami konkretnego projektu spotkania planujemy codziennie, co drugi dzień lub raz w tygodniu przez Skype, połączenia telefoniczne lub GoToMeeting. Zapewniamy kompleksową obsługę marketingową w internecie, a klientom dostęp do naszej aplikacji zarządzania projektami, aby mogli uzyskać wyczerpujące informacje na temat rozwoju pracy, kiedy tylko zechcą. W celu zapewnienia bezproblemowej komunikacji oferowana jest jednogodzinna nakładka w odniesieniu do konkretnej strefy czasowej klienta. W tym okresie klienci są zachęcani do interakcji z głównymi specjalistami lub całym zespołem zaangażowanym w projekt, zgodnie z ich wymaganiami. W razie potrzeby jesteśmy również otwarci na pracę w określonych godzinach, poza naszym normalnym harmonogramem pracy, za dodatkową opłatą.

Czy mogę uzyskać listę wszystkich specjalistów/pracowników oraz ich kwalifikacji i doświadczenia?

Nie możemy dostarczyć tych informacji, ponieważ nasza lista specjalistów/pracowników jest dość wyczerpująca. Możesz jednak mieć pewność, że wszyscy członkowie naszego zespołu są doświadczeni i dobrze wyszkoleni, aby wykonywać powierzone im zadania w nieskazitelny sposób. Utrzymujemy surowe zasady zatrudniania i wybieramy osoby o specjalistycznych umiejętnościach, ponieważ to w pracownikach tkwi nasza największa siła.

Czy dostarczacie dokumentację użytkownika końcowego?

Dostarczamy dokumentację dla użytkowników końcowych tylko w przypadkach, gdy jest ona jednoznacznie podane w zleceniu projektowym, za które może być konieczne uiszczenie dodatkowej opłaty.

Jak mogę poprosić o zmianę w moim projekcie/kodzie/aplikacji?

Cheepro postępuje w tym zakresie zgodnie ze standardową procedurą. Gdy tylko wniosek o zmianę zostanie przesłany, klient najpierw go potwierdza i przeprowadzana jest analiza wpływu/skutków. Wracamy do klienta ze zmienionymi terminami i oszacowaniem opłat. Po zatwierdzeniu jak najprędzej wprowadzimy modyfikacje.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie. Czytaj więcej

Akceptuję