Logowanie User

TOP 7 sposobów na przyciągnięcie klienta

Kategoria:

26-03-2020
739
5.0

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskać uwagę klienta i rozpędzić swój biznes!

Początki są zawsze trudne, nie tylko w życiu, ale i w biznesie. Najczęstszym problemem początkujących przedsiębiorców jest dotarcie do klientów i uzyskanie ich opinii. Zatem, gdzie ich szukać? I jak?

jak przyciągnąć klienta

Dosyć głowienia się. Poniżej przedstawiamy przepis na sukces Twojej firmy:

Strona internetowa i blog firmy

Nie masz fejsa? Nie istniejesz!

W obecnych czasach mówi się, że jeśli czegoś lub kogoś nie ma w Internecie, to on nie istnieje. Dlatego bardzo ważne jest posiadanie strony internetowej własnej firmy. Musi być estetyczna, przejrzysta i intuicyjna. Powinna zawierać nie tylko informacje o oferowanych produktach lub usługach, ale także o Tobie. Dzięki temu zbudujesz zaufanie klienta. Dodatkowo, mile widziana jest zawierana współpraca z innymi firmami – buduje to szacunek. Skoro z Twoich usług korzysta większa firma, to musisz być w czymś dobry, prawda?

Dobry pomysłem jest także prowadzenie firmowego bloga, w którym udowodnisz, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie. Przekazuj informacje o nowinkach na rynku, ciekawostkach i opisuj swoje produkty. Blog jest też dobrym miejscem, aby argumentować, dlaczego klient powinien wybrać właśnie Ciebie spośród wielu konkurencyjnych firm.

Wyjątkowe wizytówki

Mała rzecz, a cieszy

Do tej pory wielu pracowników nie docenia mocy drzemiącej w małej wizytówce. Twoja musi wyróżniać się kolorem, grawerem i teksturą. Może także być w formie kalendarzyka lub zawierać zniżkę na usługi.

Ulotki, katalogi, broszury

Mogę przejrzeć państwa katalog?

Zachęcający design i treść takich materiałów są podstawą, aby dotrzeć do każdego odbiorcy. Udostępniaj je na targach, konferencjach i w miejscach często uczęszczanych przez ludzi, np. w centrach handlowych.

Dobra ulotka powinna przyciągać atrakcyjną ofertą, stroną graficzną i zwięzłym tekstem. W dwóch słowach: zainteresuj ludzi!

Media społecznościowe

Polub nas na FB!

Aktywność firmy w mediach społecznościowych dodaje jej zastrzyku energii i biznesowej werwy. Zyskujesz nie tylko efektywny kanał do promocji, ale także darmowe źródło wiedzy o klientach i dostęp do narzędzi reklamowych wspomagających kampanie. Wypromuj się na Twitterze, Facebooku i Linkedin.

Networking

Biznes to ludzie.

Szukaj klientów na zewnątrz. Rozglądaj się. Wyjdź im naprzeciw. Nawiązuj kontakty i współprace w swoim mieście, dzięki czemu ugruntujesz swoją pozycję. Pamiętaj, że łatwiej jest zatrudnić kogoś kogo znasz, niż właściwie anonimową osobę z Internetu. Zatem, bądź otwarty na nowych ludzi i buduj swoją sieć kontaktów. Nigdy nie wiesz, kiedy Ci się przydadzą.

Referencje, rekomendacje i podziękowania

Czy jesteś zadowolony z naszych usług? Poleć nas!

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak przekonać nowego klienta do siebie i do zamawiania akurat jego produktów. Zapominają, że jednym z najlepszych narzędzi, aby wzmocnić swoją wiarygodność i przyspieszyć decyzję klienta, jest posiadanie dobrych opinii.

Ale uważaj! Twoi klienci muszą być naprawdę zadowoleni z produktu lub współpracy. Jesteś pewien wysokiej jakości swoich usług? Świetnie, zatem podziękuj dotychczasowym klientom

Ogłoszenia

Miej oczy otwarte na okazje

W Internecie jest wiele darmowych usług. Poszukaj takich, które pasują do Twojej branży i reklamuj się w oryginalny sposób.

 

Pozyskiwanie klientów oraz sam marketing wymaga czasu i regularności. W każdej branży opłaca się poszerzać horyzonty. Poprzez systematyczne rozwijanie swoich umiejętności sprzedażowych, Twoje działania będą coraz bardziej efektywne i z każdym krokiem zwiększasz swoje szanse na sukces. Postaw sobie konkretne cele i wprowadzaj je w życie.

 

Wszystkie te punkty są absolutną podstawą do rozważenia przy promocji i rozpędzaniu biznesu. Na początku może być ciężko pogodzić „papierkową robotę”, rozwijanie biznesu na rynku i promowanie, więc pamiętaj, że nie jesteś sam! Już teraz zgłoś się do naszych konsultantów i daj sobie pomóc na płaszczyźnie marketingowej. Dbaj o wizerunek, jakość swoich usług oraz obsługi klienta, bo jak Cię widzą – tak Cię piszą.

Zostaw ocene:

Ocena: 5.0/5 (4 glos(-ów))

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie. Czytaj więcej

Akceptuję