Dla wielu przedsiębiorców w Polsce pandemia stanowiła prawdziwy zimny prysznic jeżeli chodzi o komunikację produktową i firmową. Jak dać się znaleźć klientom, którzy większość czasu zaczęli spędzać w domu? Oczywiście, przez internet! Niezależnie od tego, czym się zajmujesz, strona internetowa to kluczowy element reklamy firmy.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz restaurację z tradycyjną włoską kuchnią, mały concept store z kosmetykami ekologicznymi, czy osiedlowy sklep z meblami do pokoju dziecięcego – możesz być pewien, że Twoi potencjalni klienci przed dokonaniem wyborów zakupowych, weryfikują informacje w internecie. Już w 2014 roku badania wskazywały na to, że 99% Polaków „wujka Google” traktuje jako pierwsze źródło wiedzy, i chociaż trend ten stale rośnie, a ekspansja e-commerce nabiera tempa, wciąż wielu przedsiębiorców podchodzi do budowy własnej strony internetowej jak przysłowiowy pies do jeża. Czego się obawiają? Skandalicznych kosztów, nadzorowania prac w technologiach, na których się zupełnie nie znają, braku umiejętności, przez które nie będą mogli obsługiwać swojej strony na co dzień. Jak to wygląda w praktyce?
Jeżeli poszukasz w internecie informacji na temat tego, jak samodzielnie stworzyć stronę internetową dla Twojej firmy, znajdziesz oferty wielu „automatycznych” kreatorów. Czy warto skorzystać z takiego rozwiązania? Niezupełnie. Tego typu narzędzia są proste w obsłudze, ale wygenerowana przez Ciebie strona internetowa może… delikatnie rzecz ujmując nie nadawać się do niczego. Aby Twoja witryna rzeczywiście spełniała swoje zadania, musi zapewniać widoczność Twojej firmy w internecie, czyli dosłownie zapewniać dobre pozycjonowanie strony w Google, w odniesieniu do różnych zapytań. Musi być też przejrzysta, wygodna w obsłudze dla internauty oraz dla Ciebie jako osoby, która w przyszłości będzie decydować o zawartości strony. Z tego powodu lepiej zdecydować się na usługi profesjonalistów, którzy zadbają o odpowiednią strukturę, elementy techniczne, wesprą Cię w identyfikacji potrzeb Twoich odbiorców. Dzięki temu Twoja strona powstanie w mniej niż kilka tygodni, a Ty unikniesz niekończących się poprawek.
Twoja strona internetowa to nie tylko efektywne narzędzie marketingowe – to również element, który wesprze efektywność innych, rekomendowanych przez specjalistów, kanałów reklamowych!
Własna strona w internecie staje się tym bardziej kluczowa, jeżeli chcesz prowadzić sprzedaż online. Nie tylko pandemia, ale przede wszystkim zmieniające się oczekiwania klientów, którzy cenią sobie wygodę, sprawiają, że sklep to must-have! To również okazja do zmiany skali biznesu – lokalny sklep odwiedzą tylko lokalni mieszkańcy, a przenosząc się „do online’u”, możesz sprzedawać w całym kraju…a nawet szerzej! Własny e-commerce daje Ci również ogromną niezależność – nie musisz już martwić się o prowizje, rywalizację z innymi sprzedającymi i podobne kwestie, właściwe popularnym platformom sprzedażowym. Budujesz własną markę – i to w przyszłości będzie procentować!
Aby e-commerce był skuteczny, musi być jednak dobrze zaprojektowany. „Sklepy internetowe – tworzenie” – to hasło obejmuje szeroki obszar kwestii i rozwiązań, które należy wziąć pod uwagę. Jaką platformę wybrać? Jak poukładać kategorie? Czy stosować dosprzedaż w koszyku, czy może lepiej nie rozpraszać uwagi klienta? Jak prezentować opinie? Jak segregować produkty i dobrze je opisać? W sklepie internetowym nawet kolory poszczególnych elementów mają znaczenie! Dlatego warto przy tworzeniu własnego sklepu skorzystać z usług specjalistów – to zwiększy skuteczność Twojej strony, skróci czas jej przygotowania, pozwoli uniknąć wielu błędów, a więc w perspektywie pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze! Wyspecjalizowana agencja marketingowa e-commerce, bazując na swoim doświadczeniu i nowoczesnych technologiach, zaoferuje rozwiązania skrojone na Twoją miarę.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie. Czytaj więcej
Akceptuję