Agencja digitalowa – czym się zajmuje, w czym może Ci pomóc i jak wybrać tę dobrą?

25-05-2021
72
0

Prowadzisz lub rozkręcasz biznes? Z pewnością zastanawiałeś się, czy warto podjąć współpracę z agencją, która zajmie się reklamą dla firmy. Na rynku działa wiele takich podmiotów i wybór tego właściwego wcale nie jest oczywisty czy prosty. Co warto sprawdzić? Na co zwrócić uwagę?

 

Dobra agencja reklamowa. Czym się zajmuje?

Agencja reklamowa to bardzo pojemny worek… Social media, SEO, kampanie reklamowe w internecie, a nawet studia produkcyjne – specjalizacji jest wiele. Niektóre podmioty decydują się kumulować wiele usług w swojej ofercie, inne nakierowane są na wąski zakres. Dlatego przed rozpoczęciem poszukiwań warto odpowiedzieć sobie na pytanie, jaką część swoich działań chcesz scedować na zewnątrz. Czy zależy Ci wyłącznie na wąskim wycinku, a może na aktywnościach na szeroką skalę, wspartych doradztwem? Doświadczona agencja może wspomóc Cię nie tylko w realizacji kampanii, ale także w wyznaczaniu celów, wyborze narzędzi i układaniu planu marketingowego firmy.

 

Agencja digitalowa – co to jest?

Ostatnie lata przyniosły dynamiczny rozwój marketingu w internecie. Nowe platformy i możliwości, a także rosnące znaczenie e-commerce – nic dziwnego, że wśród specjalistów reklamy wykształciły się także wyspecjalizowane podmioty. Czy warto korzystać z usług agencji digitalowej lub agencji e-commerce? Z pewnością tak! Efektywne prowadzenie handlu w internecie to tak naprawdę system naczyń połączonych, gdzie każdy element ma ogromne znaczenie. Skorzystanie z kompleksowej obsługi zwiększy stopień integracji narzędzi w Twoich działaniach, ich synergię – a to przełoży się na większą sprzedaż… i Twój czas, bo zamiast wprowadzać i briefować kilka podmiotów, będziesz mógł zrobić to raz. Co więcej, przy zdecydowaniu się na szeroki pakiet usług w jednej agencji, możesz liczyć na rabaty na konkretne działania.

Czym może zatem zająć się taka agencja?

818pexels-serpstat-572056.jpg

 

Tworzenie, projektowanie sklepów internetowych

Prowadzisz e-commerce i myślisz nad odświeżeniem lub przebudową sklepu? A może dopiero startujesz? Wyspecjalizowana agencja może wesprzeć Cię od samego początku, a bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu, pomoże Ci uniknąć wielu błędów.

 

Pozycjonowanie firmy

Pozycjonowanie firmy w Google i odpowiednia optymalizacja, czyli SEO, stają się coraz ważniejsze… a przy tym coraz trudniejsze. Od agencji możesz oczekiwać nie tylko działań na samej stronie, ale przede wszystkim opracowania strategii, spójnej z Twoimi celami biznesowymi.

 

Reklama w Google

Gdzie Twoi potencjalni klienci szukają produktów, które chcieliby kupić? Oczywiście w Google! Kampanie Google Ads to niezwykle ważna działka marketingu online, a prowadzona w odpowiedni sposób błyskawicznie przyczyni się do wsparcia sprzedaży online czy wizyt w Twoim salonie. Google Ads to nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania (AdWords), ale również kampania GDN czy reklama na Youtube.

298pexels-kaboompics-com-6336.jpg

 

Obsługa social mediareklama w mediach społecznościowych

Facebook czy Instagram – reklama w mediach społecznościowych nie ogranicza się wyłącznie do wyboru między tymi dwoma platformami, ale rzeczywiście ze względu na wielkość mają one kluczowe znaczenie. Obsługa w zakresie social media może obejmować wiele różnych obszarów: od bieżącej komunikacji na profilach, przez moderację, po planowanie i obsługę kampanii reklamowych.

 

Jak wybrać agencję?

Kiedy wiesz już, czego oczekujesz, czas przystąpić do wyboru! Aby zweryfikować działania agencji, warto poprosić o przedstawienie dotychczasowych realizacji. W końcu zadowoleni klienci, którzy odnieśli sukces, to dla Ciebie najlepsza rekomendacja! Wiele podmiotów umieszcza na swoich stronach listę firm, z którymi pracowały. Czy warto się nimi sugerować? Zdecydowanie większą uwagę powinieneś poświęcić case studies – to one tak naprawdę mówią, co Agencja przeprowadziła dla klienta i jaki był tego skutek.

Czy lokalizacja agencji ma znaczenie? Cóż, czasy pandemii pokazały, że nie, a wiele ważnych spraw można załatwić podczas calli lub videokonferencji. Agencja digitalowa: Lublin, Warszawa, Kraków czy Radom… Nie lokalizacja, ale kompetencje i historie sukcesy powinny stać za Twoim wyborem. Pamiętaj też, że usytuowanie w mniejszym mieście może mieć wpływ na niższą cenę obsługi!

Gotowy do podjęcia wyboru? Jako agencja digital z doświadczeniem, kompetencjami i proklienckim podejściem, polecamy się! ????

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie. Czytaj więcej

Akceptuję